Lammfiltspläd

Jag hittade en super mysig lammfiltspläd till bebben på tradera så jag kunde inte låta bli att slå till. Har även köpt hem ett ur-gulligt bäddset till spjälsängen från samma säljare, men det har jag redan här hemma :) Idag tog vi ännu en sväng förbi återvinningen och slängde lite skräp som vi hittade i förråden så nu ser det fint ut därinne. Dock har mina höfter skrikit NEJ ta det lugnt hela dagen ;D men vem kan sitta på rumpan å koppla av nu när det händer en massa saker.. men jag får skylla mej själv.. blir halvt invalid efteråt. Kan ju inte ta mej ur och i soffan.. hua och bli 75+, men än är det väl långt kvar dit. Har även börjat förberett BB-väskan lite smått, nu är det ju snart dags! :D



Ditt Namn?


Din Mail? (publiceras ej)


Din Blogg/Hemsida?


Och Din Kommentar:

        Kommer du tillbaka?