Vecka 34 ♥

Då var jag REDAN inne i vecka 34.. helt sjukt.. magen växer otroligt fort just nu, märker det på lilla naveln som tar stryk haha. Bebisen har även fått annorlunda rörelser i magen, förut var det mer bök å spark idag känner jag mer sega rörelser mer mänskliga eller vad man ska säga. Lite sparkar i revbenen lyckas den få in oxå. Andningen får jobba för fullt, tom så det är jobbigt att sitta i soffan å titta på tv! Trötthet är det ända som existerar i mitt huvud just nu, orkar ingenting och jag menar det verkligen. Enligt den -HÄR- sidan så ska bebisen väga runt 2,2 kg just nu och vara ca 45 cm. Jag har fortfarande bara gått upp 1 kg sedan start men som sagt hade jag redan 10 kilos övervikt med mej in i graviditeten. Det mesta är faktiskt klart nu även om jag anser att det inte är det ;) men får lyssna på min sambo.. man blir så nojjig över minsta lilla. Har väl lite små plock kvar som att ställa iordning salvor m.m och packa bb väskan.. men det tror jag nästan jag överlåter till Rickard.. jag tänkte sitta på min feta röv och ge honom en lista så får han fixa det där haha! Vad har man annars karlar till? En sak jag tänkt på är att jag automatiskt inhandlat mycket saker i ljusblåa färger.. varför vet jag inte. Men jag älskar turkos/baby blått så det kan ju kanske vara därför.. och en tjej kan ju faktiskt ha blått. Nu ska jag fortsätta leta efter en liten barnvagn, jag har ju redan en äldre emmaljunga hemma men jag vet inte om jag kommer trivas med den, vill ha något lite mindre men emmaljungan får vara kvar som vintervagn/terrängvagn då den funkar super att dra med. Slänger in lite bilder på sängen oxå.

E l i n Skrev:

Sv; Sjukt god ju, förstår inte varför jag inte smakat den än :) Haha, jag vet inte, blir väl så när man suttit hemma i 100 år ;p Nejdå, ser fram emot när du kan följa med sen! :D

2011-02-04 16:33:00
Blogg/Hemsida: http://milvisdotter.blogg.se/
Sabina - Mamma till Naomi <3 Skrev:

Tack så mycket. :-) den blev gjord på costum illusion av en kille som heter Rasmus. Så om du ska tatuera dig gå dit och be honom tatuera dig. Han är lugn och så är han snabb, dessutom är han hur frän som helst. En toppenkille. Han gjorde handen på 40 min ungefär. :-)



Guuuuuuu' vilken mysig och fin mage du har fått, händer det mycket

2011-02-04 22:08:25
Blogg/Hemsida: http://fakkfeejz.blogg.se/
Sabina - Mamma tilll Naomi <3 Skrev:

Hoppsan råkade visst skicka iväg kommentaren fast jag inte var klar. Hahaha. Men iallafall händer det mycket i magen, sparkar och sådär? Åh jag vill träffa dig och mysa med den. Haha :-D

2011-02-04 22:10:46
Blogg/Hemsida: http://fakkfeejz.blogg.se/
Sabina - Mamma till Naomi <3 Skrev:

Åh va mysigt. Det är ju liksom inge långt kvar alls nu. :-) hur känns det inför förlossningen och sådär, är du nervös? Åh jag är lite avis på din mage, saknar min väldigt mycket ibland. Nästan så att jag kan bli depprimerad faktiskt man kan känna sig så tom :-o fast ändå inte, för jag älskar att ha min lilla. Mår du bra annars förutom att du är trött? Fogarna hur är det med dom?

2011-02-04 23:46:03
Blogg/Hemsida: http://fakkfeejz.blogg.se/
Emma Skrev:

Här går det undan ser ja! ;D



sv: på mobilen, ska försöka orka få över dem :P

2011-02-05 00:01:54
Blogg/Hemsida: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Lotha Skrev:

Gud vad fin mage du har gumman! Måste ses snart innan bäbis kommer ut :) Puss ♥

2011-02-05 11:57:21


Ditt Namn?


Din Mail? (publiceras ej)


Din Blogg/Hemsida?


Och Din Kommentar:

        Kommer du tillbaka?