Foglossning

Ajajaj! Jag var hos sjukgymnast igår och hon bekräftade att det var foglossning jag hade.. hon böjde och klämde så nu är jag mer öm än innan.. ska köpa hem nåt stödbälte så jag eventuellt kan gå som människa. Och jag är nästan klar med alla julklappar, duktig jag! På lördag blir det julbord ute på Furuviksbrygga, gud så gott och vad jag har längtat! Vi har i alla fall lyckats fått bort lite utav viruset på den andra datorn men det slår fortfarande ut nätet så jag kan inte bygga på den nya designen.. hmmm.. får se om det slutar med att installera om datorn. Weeei så kul!

E l i n Skrev:

Sv; Ja, eller hur! Haha! Satt & funderade idag på bussen när jag var frisk sist och hur det kändes att andas utan snor i näsan ;p

2010-12-02 17:19:09
Blogg/Hemsida: http://milvisdotter.blogg.se/
F' Skrev:

hej hej! :D <3

sitter med min kompis och asg åt ett klipp! :D

vad gör du?

2010-12-06 16:50:17
Blogg/Hemsida: http://kramdjur.blogg.se/


Ditt Namn?


Din Mail? (publiceras ej)


Din Blogg/Hemsida?


Och Din Kommentar:

        Kommer du tillbaka?