Kanebo Foundation

Nu är jag på hemma plan igen, några julklappar blev det ju naturligtvis inte.. haha. Men jag hittade en jättefin mössa och ett läppstift, ja just ja ett nagellack fick oxå följa med hem. Men jag måste säga att jag verkligen är super nöjd med min nya Kanebo Foundation, helt fantastisk.. min hud känns len som en barnrumpa! Och den är så otroligt lätt, känns knappt att man har smink på sig. Minuset är väl att just denna variant inte säljs längre.. och så är dom dyra (hittade min på tradera), men håller den måttet så betalar jag gärna för priset.. jag får snåla med min ;)

Loova Skrev:

Gud så söt design!

2010-11-29 12:04:25
Blogg/Hemsida: http://livetmedloova.blogg.se/


Ditt Namn?


Din Mail? (publiceras ej)


Din Blogg/Hemsida?


Och Din Kommentar:

        Kommer du tillbaka?