Vecka 35 ♥

ajajaj vill jag börja mitt inlägg med för jag har haft väldiga förvärkar idag.. nu har dom dock lugnat ner sej. Tror inte bebben blev så glad när jag sprang runt med kameran.. hihi. Var på min första föräldrarträff idag, hade trott att det bara skulle vara 35+ människor och såna som visste ALLT om barn.. men så var det absolut inte. Jag kände mej nästan mer påläst än dom flesta i gruppen när vi hade avslutat. Känns skönt på ett sätt för jag blir mer peppad inför förlossningen, jag känner mej redo. Jag var ju väldigt rädd tidigt i min graviditet men det mesta av rädslan har försvunnit, visst finns en viss rädsla kvar men den är ju normal. Men jag lärde mej en del nyttiga saker på träffen i alla fall + att man fick fika (gravidmonstret älskar sötsaker) Imorgon ska jag över till barnmorskan för en ny kontroll, hoppas mina värden är lite bättre denna gång. Har känt mej piggare i alla fall. Så natti natt på er!

Malin Skrev:

Nu börjar det bli en rejäl kula :) Jag hade också en massa kraftiga förvärkar som avtog hela tiden. Jag tror att den kommer runt de beräknade datumet. Hoppas du slipper gå över 2 veckor som jag gjorde med min lilla klump :) haha.

2011-02-14 15:20:23
Blogg/Hemsida: http://jennymalinvicktoria.blogg.se/


Ditt Namn?


Din Mail? (publiceras ej)


Din Blogg/Hemsida?


Och Din Kommentar:

        Kommer du tillbaka?