BM Besök Och Mat

Det gick jätte bra hos Barnmorskan, jag behövde inte ens ta stick i fingret idag - det uppskattas då jag inte är så förtjust i såna saker :D Hon mätte min mage för första gången som jag misstänkte och den växte precis efter kurvan, dock hade jag gått upp 2 kilo enligt deras våg, men jag ligger fortfarande -2 kilo från min startvikt. Jag gick ju ner några kilo i början av graviditeten. Men eftersom allt ser bra ut och magen växer som den ska så gör det inget. Fick lyssna lite på hjärtat med, vi fick det till 140, gick ju lite upp och ner men i snitt så låg det där. Lagade en jätte god kyckling gryta till mig och min sambo som vi suttit och gottat i oss :) lite duktig kan man ju vara. Myskväll nu.

100 dagar kvar till lill-söt är beräknad! :)

Emelie Skrev:

Hej!



Du har en jättefin blogg, jag älskar rosa :)



Och jag har en fråga. Under din meny - alltså spelten, den vita längst till vänster - har du fått i samma färg som din bakgrund, och fått bort det vita, hur har du gjort det?



Förklara gärna i en kommentar på min blogg, men självklart ingen tvång!



Tack för din tid!

2010-12-03 20:05:03
Blogg/Hemsida: http://fighhhter.blogg.se/
Emelie Skrev:

sv: Jag förstår, men vad jag menar är att från början är ju själva designen vit överallt, utom själva bakgrunden då ... Och då undrar jag hur man gör så att det blir en annan färg under menyn ...?

2010-12-03 20:24:42
Blogg/Hemsida: http://fighhhter.blogg.se/


Ditt Namn?


Din Mail? (publiceras ej)


Din Blogg/Hemsida?


Och Din Kommentar:

        Kommer du tillbaka?