Vecka 25 ♥

Nu har magen börjat blivit riktigt rund och fin, man kan i alla fall skilja på att jag är gravid och inte fet längre ;) Gympa är det i princip hela tiden, kan vara lite jobbigt under natten då jag lätt vaknar av minsta lilla men det är oxå otroligt mysigt! Hitills har jag gått upp ca 1 kilo.. lite märkligt med tanke på att magen växer, det borde ju bli tyngre :P men allt är som det ska enligt BM.. Har förresten tid där alldeles strax, jag misstänker att vi ska börja mäta magen, ska bli spännande och se vart man ligger på kurvan :) Ikväll ska jag göra god mat och kika på Idol. Mysigt.

Sabina Skrev:

Åh vilken söt mage :D ja saknar min :( 100 dagar kvar :D

2010-12-03 15:00:05
Blogg/Hemsida: http://fakkfeejz.blogg.se/


Ditt Namn?


Din Mail? (publiceras ej)


Din Blogg/Hemsida?


Och Din Kommentar:

        Kommer du tillbaka?