Huvudvärk

Jag lever, faktiskt.. fast huvudvärken får mig att känna mig rätt död just nu.. fy på sånt skit! Jag har ju lite piller nojja nu i och med graviditeten oxå, så den hjälp jag får är genom ett glas vatten och lite sömn. Förhoppningsvis vaknar jag upp fullt utvilad och med massor av kreativitet eftersom jag tänkte börja bygga på nya designen. Lite bilder på bebismagen kommer oxå, godnatt så länge!

Elin Skrev:

Sv; Du, jag har faktiskt ingen aning om hur jag fått dessa Nellypengar, haha. ;p En dag bara fanns dom där :p Såg att en annan tjej fått så då var jag tvungen att logga in & kolla och mycket riktigt hade jag dem på mitt konto också :p

2010-11-07 23:34:14
Blogg/Hemsida: http://milvisdotter.blogg.se/


Ditt Namn?


Din Mail? (publiceras ej)


Din Blogg/Hemsida?


Och Din Kommentar:

        Kommer du tillbaka?