Pust Och Stön

Jag är lite slut som människa för tillfället.. jag måste lära mig inse att min kropp inte kan härja runt som tidigare pga graviditeten. Har försökt plocka lite här hemma för att kunna ta fram lite julsaker.. men jag kommer aldrig så långt innan min rygg eller nåt annat ger upp. Det blir i alla fall ett besök hos en sjukgymnast i veckan, hoppas vi kan hitta någon lösning så det blir lite bättre, åtminstone så man klarar av vardagen lite lättare ;D Jackan satt som ett smäck, eller tja den är ju lite stor just nu men magen ska ju kunna växa lite till så i mina ögon är den perfekt. Nu återstår det bara att se hur stor min mage tänkt att bli. Ska försöka lägga upp lite bilder sen så får ni se. Vilopaus nu.



Ditt Namn?


Din Mail? (publiceras ej)


Din Blogg/Hemsida?


Och Din Kommentar:

        Kommer du tillbaka?