Sjukskriven

Puuh, har varit väldigt mycket dom senaste dagarna.. har bla blivit sjukskriven pga mina problem med foglossningen.. fick tom städ förbud men det tackar vi för, har ju en sambo som jag kan slänga över den biten på ;) haha.. det negativa är väl att det gör ont! Sen har jag fixat med jobbet så allt blir rätt.. inte bara en sak som ska göras.. vi har även varit på två julbord. Ett i Furuvik som jag blev väldigt besviken på.. sedan blev vi bjudna av jobbet på Scandic och det var helt suveränt. Gud så god mat dom hade och stort utbud. Träffade även på en gammal klasskamrat från högstadiet som jobbar där, trevligt värre :) Imorgon far jag över till Liselotte-fisen och kikar på Idol Finalen och på lördag blir det julfest nere i sambons garage. Mitt jobb blir väl att ta hant om alla fylle-trattar ;D

Sabina Skrev:

Hej!

Precis det är tråkigt att det ska vara så men ändå skönt att veta vilka som är ens riktiga vänner för när man har barn vill man ha dom bästa runt sig. Helt plötsligt bryr man sig mer om umgänge nu än förr men tanke på Elina så hon ska ha bra folk runt sig =) men de är tråkigt att det ska behöva vara så..



Skönt att det löste sig med sjukskrivning annars har jag hört att det ska vara svårt att bli sjukskriven för foglossning. konstigt tycker jag för man kan få sjukt ont!

Vilka söta små busfrön du har! Härliga bilder =)

kramis

2010-12-10 08:53:19
Blogg/Hemsida: http://calibera.blogg.se/
Emma Skrev:

sv: Nej de är klart, man får väl inte åka hur som helst gravid heller? eller de är väl mest mot slutet kanske :P

hade vart roligt annars ju! :)

2010-12-11 11:41:08
Blogg/Hemsida: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
astrid Skrev:

Älskar din design!

2010-12-15 19:51:43
Blogg/Hemsida: http://nattstad.se/thiinkastriid


Ditt Namn?


Din Mail? (publiceras ej)


Din Blogg/Hemsida?


Och Din Kommentar:

        Kommer du tillbaka?