Förberedelser

Blir lite dålig update i bloggen ett tag framöver nu pga att vi håller på att inhandla massa prylar till bebben. Har gjort upp en lista på vad vi behöver osv så jag känner mej lite duktig. Är ju väldigt trött just nu antagligen för att kroppen behöver vila inför förlossningen. Har haft "mens" liknande smärtor i princip varje dag men inget jag dör av.. jag väntar bara på att det riktiga ska sätta igång då kanske jag dör ;) haha! Nejdå det kommer gå galant. Än så länge kör vi väldigt neutralt eftersom vi inte vet vilket kön det blir men egentligen spelar det ju ingen roll.. det är ju typ mode att ha rosa på killar nu ju ;P Ni kan se på bilden ett litet urval av vårat start kapital, har mer kläder som kära mor skänkt men orkade inte slänga upp allt på bild. Dom växer ju som ogräs första tiden oxå så det är nästan onödigt att köpa alldeles för mycket i det minsta bara för att det är sött! + att man antagligen kommer få en hel del presenter av nära och kära. Både jag och Rickard fyller innan bebben är planerad, sen kanske den har bråttom ut vem vet? Har tvingat i mej dom där jäkla järntabletterna nu oxå i 2 veckors tid, magen blir verkligen upp och ner.. får se på fredag om mina värden har blivit nå bättre.. jag har ju aldrig haft dåliga men jag fick gärna äta järntabletter om jag ville. Verkar som att jag har gått ner i vikt igen.. fattar inte, äter ju som en häst, frukt och grönt varje dag men magen växer som den ska. Det är jag som blir lidande.. Ska springa iväg å fota bilbarnsstolen, slänger upp bild strax!



Ditt Namn?


Din Mail? (publiceras ej)


Din Blogg/Hemsida?


Och Din Kommentar:

        Kommer du tillbaka?