Liten Update

Det var ett tag sedan jag såg Inception men jag måste fan se filmen igen.. inte ofta jag känner så! Sen att Hans Zimmer har gjort några låtar är ju inte helt fel, han är helt enkelt bäst! Utan honom vore filmerna ingenting.. i alla fall nästan. Jag har inte orkat uppdatera nåt här på bloggen då jag har varit extremt trött och sovit ganska dåligt om nätterna.. jag har ju en vild liten sak där inne i magen som gärna vill hålla mej vaken hihi. Nu är det bara en tjej till som ska ha barn innan det är min tur.. Det börjar verkligen känns nu att det snart är jag som ligger där med en liten bebis på mitt bröst.. väldigt underlig känsla, en känsla som är blandad av både rädsla och spänning.. mitt liv kommer aldrig bli som det varit men det kommer absolut bli det bästa som hänt mej! Jag känner mig så himla glad inför framtiden, allt känns helt underbart. Man har lixom kravlat sej över alla hinder och tagit sej till denna punkt. Ingenting kan hindra min lycka, livet blir ju aldrig perfekt men det är fan riktigt nära nu! Underbar känsla :)

Sabina - Mamma till Naomi <3 Skrev:

Men såklart att jag gör det :D Kommer en bild på hur den ser ut nu tror jag eller så smäller jag upp en bild när hela är klar, vi får se :D:D

2011-01-20 00:25:31
Blogg/Hemsida: http://fakkfeejz.blogg.se/


Ditt Namn?


Din Mail? (publiceras ej)


Din Blogg/Hemsida?


Och Din Kommentar:

        Kommer du tillbaka?